فردا هوای تهران آلوده‌تر از روز جمعه است / باشگاه استقلال: بازیكنان ما در همین هوا تمرین می‌كنند
نوشته شده توسط : alireza

محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو ناگهانی دیدار این تیم با شهرداری تبریز گفت: مهم‌ترین اشكال لغو ناگهانی دیدار امروز این است كه هتل به بازیكنان ما می‌گوید امشب باید اتاق‌ها راتحویل بدهید زیرا ما تا امشب اتاق‌ها را رزرو كرده بودیم. اكنون نیز مربیان ما نمی‌دانند كه باید برای بازیكنان تمرین سبك و عرق‌گیری در محوطه هتل برگزار كنند یا تمرین معمولی چرا كه زمان بازی مشخص نیست.
وی ادامه داد: اشكال دیگر لغو ناگهانی مسابقه آن هم در حالی كه یك ساعت و نیم قبل از بازی این خبر اعلام می‌شود این است كه ما در همین هوای آلوده تهران تمرین می‌كنیم. چطور تمرین در طول هفته اشكالی ندارد اما فقط 90 دقیقه مسابقه ایراد دارد؟ اگر قرار است تمرین هم نكنیم آن را به ما اعلام كنند تا این مسئله را هم بدانیم.
مدیر روابط عمومی استقلال تاكید كرد: اگر قرار است روز شنبه بازی برگزار شود باید پرسید، مگر روز شنبه آلودگی هوای تهران از روز جمعه كه تمام اداره‌ها تعطیل است بیشتر نیست؟ ضمن اینكه اگر قرار باشد این دیدار به زمان دیگری موكول شود بازی‌های استقلال كه باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد بعد از جام ملت‌ها فشرده‌تر می‌شود. امیدواریم دیگر از این تصمیم‌های ناگهانی در فوتبال اتخاذ نشود.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: